- Soita       
- Lähetä tekstiviesti       
- Lähetä sähköposti
Mikä MacPalvelu?
Yhden miehen ICT-palveluyritys

Y-tunnus 2281759-9
Kokemus
Toimin aikaisemmin valtuutetun Apple-jälleenmyyjän ja -huollon palveluksessa järjestelmäasiantuntijana. Syksyllä 2009 aloitin toiminnan itsellisenä yrittäjänä.
Kokemusta on kertynyt pk-yritysten, järjestöjen ja oppilaitosten ICT-infrastruktuurin kaikista osa-alueista vuodesta 1993 lähtien. Aina pääsääntöisesti Mac-näkökulmasta.
Kokemusta on kertynyt pk-yritysten, järjestöjen ja oppilaitosten ICT-infrastruktuurin kaikista osa-alueista vuodesta 1993 lähtien. Aina pääsääntöisesti Mac-näkökulmasta.
Asiakaskunta
Asiakaskuntani on koostunut enimmäkseen mainostoimistoista, arkkitehtitoimistoista, lehtitaloista, reproista ja kirjapainoista, mutta sekaan on mahtunut myös elokuva-alan yrityksiä, asianajotoimistoja, vakuutusyhtiöitä, pankkeja, oppilaitoksia, rakennusliikkeitä, yhdistyksiä, museoita ja toki myös yksityishenkilöitä. Yhden hengen kotitoimistoista sadan hengen organisaatioihin ja isojen konsernien osastoihin.
Toimintani perustuu henkilökohtaiseen palveluun ja jokaisen asiakkaan huomioimiseen juuri sellaisena kuin he ovat.
Toimintani perustuu henkilökohtaiseen palveluun ja jokaisen asiakkaan huomioimiseen juuri sellaisena kuin he ovat.
Miten toimin
Jos tarvitset apuani, ota rohkeasti yhteyttä. Soita, lähetä sähköpostia tai tekstiviesti. Pyrin olemaan puhelimella tavoitettavissa ainakin arkipäivisin klo 9-16.
Toimintani perustuu aikaveloituksellisiin asiakaskäynteihin ja etähallintaan. Minulla ei ole toimitilaa johon voisin kutsua käymään, vaan tulen aina asiakkaan luokse. Käynti on aina ensisijainen palvelumuoto, etähallinta tulee kyseeseen vakiintuneissa asiakassuhteissa, tai jos välimatka asiakkaan luokse on niin pitkä että käynti ei ole järkevä.
Lähetän palveluistani aina laskun. Käteistä rahaa en käsittele.
Laitehuoltoa en tee, enkä toimi laitteitten tai tarvikkeitten jälleenmyyjänä. Mutta avustan kyllä hankinnoissa ja minulla on hyvä yhteistyökumppaniverkosto joka palvelee näissä tarpeissa.
Toimintani perustuu aikaveloituksellisiin asiakaskäynteihin ja etähallintaan. Minulla ei ole toimitilaa johon voisin kutsua käymään, vaan tulen aina asiakkaan luokse. Käynti on aina ensisijainen palvelumuoto, etähallinta tulee kyseeseen vakiintuneissa asiakassuhteissa, tai jos välimatka asiakkaan luokse on niin pitkä että käynti ei ole järkevä.
Lähetän palveluistani aina laskun. Käteistä rahaa en käsittele.
Laitehuoltoa en tee, enkä toimi laitteitten tai tarvikkeitten jälleenmyyjänä. Mutta avustan kyllä hankinnoissa ja minulla on hyvä yhteistyökumppaniverkosto joka palvelee näissä tarpeissa.